Podnieś kompetencje cyfrowe uczniów poprzez udział w projekcie
Wykorzystaj nowoczesne narzędzia,
które zbudują nową jakość edukacji w Twojej placówce
Co zyskujesz biorąc udział w projekcie?
Akademia talentów
Celem zajęć pozalekcyjnych będzie wyszukiwanie i prezentowanie indywidualności muzycznych, plastycznych, tanecznych, wokalnych, aktorskich, literackich
Więcej informacji TUTAJ
Skupiamy się na otoczeniu przyrodniczo-geograficznym. Istotny będzie rozwój w zakresie przedmiotów biologicznych i geografii fizycznej.
Więcej informacji TUTAJ
Laboratoria badawcze
Pomogą uczniom wspiąć się na wysoki poziom umiejętności informatycznych. Celem zajęć pozalekcyjnych jest wyszukiwanie i opracowywanie danych za pomocą komputera.
Więcej informacji TUTAJ
Zajęcia informatyczne
Przykładowe narzędzia edukacyjne, które wspierają realizację projektu
Ozobot, to prosty w obsłudze robot o bardzo dużym potencjale edukacyjnym. Stopniowo, krok po kroku wprowadza dzieci w świat kodowania i programowania. Zaczynamy od komend w postaci sekwencji kolorowych kwadratów, z czasem dochodzimy do programowania blokowego. Robot równie dobrze sprawdza się w placówkach oświatowych, jak i w użyciu domowym.
Genibot to niezwykle uniwersalny robot edukacyjny do nauki programowania. Otwiera dzieciom drzwi do świata technologii i edukacji w nurcie STEAM (science, technology, engineering, art, maths). Praca z robotem, to ogromne korzyści - rozwija miękkie kompetencje takie jak: logiczne, algorytmiczne myślenie czy zadaniowe podejście do stawianych problemów.
Robot INDI z silikonowymi, trwałymi kartami to przyjazny i intuicyjny robot, który doskonale sprawdzi się jako narzędzie do nauki podstaw kodowania, nawet dla najmłodszych przedszkolaków, w domowym środowisku. INDI promuje podejście zadaniowe do problemów, kreatywność i umiejętność współpracy.
Długopis 3D Sunlu SL-300A to wszechstronne narzędzie, które umożliwia rysowanie i tworzenie obiektów trójwymiarowych.
Jego zasada działania przypomina ekstruder drukarki 3D, a proces obsługi jest zbliżony do klasycznego długopisu do pisania na papierze.
Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat nowatorskich metod nauczania w duchu STEAM, weź udział w ogólnopolskim programie